Creatief denken

Uitgangspunt is dat iedereen creatief kan denken. De vraag is echter hoe! Wat kan een creatief denksessie een team opleveren? Een paar voorbeelden.

      • Een directeur van een groot bedrijf wil graag zijn markt uitbreiden. Creatief brainstormen leidt tot nieuwe producten, nieuwe klantgroepen, enthousiaste medewerkers en een lager ziekteverzuim.
      • In de zorg hoor je vaak “patiënt centraal”. Hoe doe je dat? Think like a Zebra® inspireert medewerkers tot nieuwe ideeën.
      • Een multidisciplinair team wil haar administratieve lasten verminderen en pakt dit vraagstuk op tijdens de workshop Super(wo)man.
      • Een leidinggevende in een ziekenhuis organiseert een workshop creatief denken om medewerkers te laten ervaren dat ze kunnen Denken In Mogelijkheden.
      • Een groep startende ZZP-ers ontdekt met Think like a Zebra® hoe ze hun talenten kunnen combineren tot een nieuwe dienst.

Deze training kan variëren van één uur tijdens een lunchsessie tot en met twee volle dagen training. Wensen? Neem gerust contact op om samen te kijken wat mogelijk is.