Uitgangspunt is dat iedereen creatief kan denken. De vraag is echter hoe! Wat kan een creatief denksessie een team opleveren? Een paar voorbeelden.
-
-
- Een directeur van een groot bedrijf wil graag zijn markt uitbreiden. Creatief brainstormen leidt tot nieuwe producten, nieuwe klantgroepen, enthousiaste medewerkers en een lager ziekteverzuim.
- In de zorg hoor je vaak “patiënt centraal”. Hoe doe je dat? Think like a Zebra® inspireert medewerkers tot nieuwe ideeën.
- Een multidisciplinair team wil haar administratieve lasten verminderen en pakt dit vraagstuk op tijdens de workshop Super(wo)man.
- Een leidinggevende in een ziekenhuis organiseert een workshop creatief denken om medewerkers te laten ervaren dat ze kunnen Denken In Mogelijkheden.
- Een groep startende ZZP-ers ontdekt met Think like a Zebra® hoe ze hun talenten kunnen combineren tot een nieuwe dienst.
-
Deze training kan variëren van één uur tijdens een lunchsessie tot en met twee volle dagen training. Wensen? Neem gerust contact op om samen te kijken wat mogelijk is.