Creatief denken

Uitgangspunt is dat iedereen creatief kan denken. De vraag is echter hoe! Wat kan een creatief denksessie een team opleveren? Een paar voorbeelden.

      • Een directeur van een groot bedrijf wil graag zijn markt uitbreiden. Creatief brainstormen leidt tot nieuwe producten, nieuwe klantgroepen, enthousiaste medewerkers en een lager ziekteverzuim.
      • In de zorg hoor je vaak “patiënt centraal”. Hoe doe je dat? Think like a Zebra® inspireert medewerkers tot nieuwe ideeën.
      • Een multidisciplinair team wil haar administratieve lasten verminderen en pakt dit vraagstuk op tijdens de workshop Super(wo)man.
      • Een leidinggevende in een ziekenhuis organiseert een workshop creatief denken om medewerkers te laten ervaren dat ze kunnen Denken In Mogelijkheden.
      • Een groep startende ZZP-ers ontdekt met Think like a Zebra® hoe ze hun talenten kunnen combineren tot een nieuwe dienst.

Deze training kan variëren van één uur tijdens een lunchsessie tot en met twee volle dagen training. Wensen? Neem gerust contact op om samen te kijken wat mogelijk is.

 

 

Cindy Koolhaas gebruikt alleen technische, functionele en analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website veilig is, naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee de website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen